Blogia
ceipnsremedios

23 DE ABRIL: DÍA DO LIBRO

 

O 23 de Abril de cada ano celébrase de xeito internacional o Día do Libro.

Dende o blog do cole queremos invitarvos a participar nunha actividade relacionada cos libros e o uso que facemos deles.

Trátase de elaborar entre todos e todas un catálogo de leis sobre o libro.

A ver; intenta poñerte por un intre no sitio dun libro, dun calquera, todos serven,... que lle pedirías aos teus lectores?

Como exemplo poñemos a primeira das leis.

  • I. Trátame ben e eu axudareite a ser feliz.

Engade as túas ideas en forma de comentario.

16 comentarios

Jennifer -

Tratar ben os libros é imprescindible para estudar

Rebeca -

Si te gustan las aventuras lee un libro

Galilea -

LEME E NON ME ROMPAS.
SENON ME PAGARAS.

SAMANTHA RAMILO FLORES -

NO ROMPER AS FOLLAS DOS LIBROS POR QUE DESPERDIZARAS MUCHA INFORMACION PARA ESTUDIAR

Francisco -

ler un libro sempre é bo

Galilea -

LEME E NON ME ROMPAS

André -

Leme e seras sabio

Iván -

Cando teñas un libro non estarás so/soa

Victor Hugo da Silva Mota -

Inventar un libro é divertido.
Ler e ver; métete dentro da historia.

Yago Mosquera Rodríguez -

Se me rompes a tiras te contarei mentiras

Daniel Alvarez Cano -

LE MOITO E APRENDERÁS DIVERTÍNDOTE

Joel -

Se me lees non te deixarei.

Andrea -

Se me tratas ben fareite feliz.

Daniel Ferreira Oset -

Se me coidas ben te tratarei eu ben.

Bernardo -

Se me tratas ben mil historias regalarei.

Fernando -

Se me tratas ben te contarei mil historias do ben.